Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Μιχάλης Χατζηγιάννης: Κρίνομαι μόνο από αυτό που είμαι

«Όταν η δημοσιογραφία δεν έχει αρκετό υλικό για να καλύψει τις ανάγκες της, τότε επιστρατεύονται τα καλύτερα σεναριακά μυαλά»


Αποκάλυψε πώς αντιμετωπίζει τα όσα γράφονται για τη σχέση του, αλλά και το μελλοντικό πλάνο της ζωής του, Με αφορμή την κυκλοφορία του καινούργιου του δίσκου «Η αγάπη δυναμώνει» και τη συμμετοχή του στο μιούζικαλ «Άννι», ο Μιχάλης Χατζηγιάννης σε πρόσφατη συνέντευξή του

«Για μένα είναι μια ωραία πρόκληση και την αντιμετωπίζω με κέφι. Είναι μια περιπέτεια, ένα ερεθιστικό δρώμενο που μου εξάπτει τη φαντασία και την καλλιτεχνική μου περιέργεια. Σαφώς δεν είναι ο χώρος μου, παρόλο που ένας ικανός τραγουδιστής μπορεί να τον υπηρετήσει και μάλιστα σωστά. Παγκοσμίως στα μιούζικαλ συμμετέχουν τραγουδιστές που μπορούν να αναπτύξουν και τις άλλες πτυχές τους εφόσον τις έχουν, δεν είναι κάτι άγνωστο, αλλά στα δικά μου μάτια δεν κρίνομαι από αυτό. Κρίνομαι μόνο από αυτό που είμαι, από το δημιουργικό, συνθετικό και ερμηνευτικό κομμάτι μου. Από τη βάση της καλλιτεχνικής μου δομής», είπε απαντώντας στο πώς αποφάσισες να ασχοληθεί με το μιούζικαλ.

Όμως, ήταν κάτι που «μου άρεσε πάρα πολύ. Έχω και μια μικρή εμπειρία, όταν συμμετείχα στο «Πυγμαλίων και Γαλάτεια», το 1998. Έχω παρακολουθήσει σχεδόν όλα τα δημοφιλή μιούζικαλ ανά τον κόσμο και πάντα είχα την περιέργεια για το πώς θα ήμουν εγώ επί σκηνής».

Όσο για τις φήμες και τα πρωτοσέλιδα που κυκλοφορούν για την προσωπική του ζωή, είπε: «Πολλά από αυτά τα αντιλαμβάνομαι, άλλα τα διαβάζω και άλλα μου τα λένε. Γενικά, όμως, όσα λέγονται δεν με αφορούν και δεν αναλώνομαι σε αυτά. Θέλω να κάνω τη δουλειά μου απερίσπαστα». Απάντησε ακόμα και στη φήμη περί χωρισμού του με τη Ζέτα Μακρυπούλια. «Όταν η δημοσιογραφία δεν έχει αρκετό υλικό για να καλύψει τις ανάγκες της, τότε επιστρατεύονται τα καλύτερα σεναριακά μυαλά. Οπότε καταλαβαίνεις ότι αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα», είπε.

Για το αν ο γάμος και η οικογένεια είναι σκοπός για εκείνον, απάντησε «ναι. Μια οικογένεια είναι μια ευχάριστη κατάσταση, αφού βέβαια βρεις έναν άνθρωπο που να νιώσεις ότι σε καλύπτει». Τέλος, δήλωσε ποιος είναι ο πιο κοντινός και πιο μακρινός του στόχος: «Ο πιο κοντινός είναι φυσικά η επιτυχία του μιούζικαλ και ο πιο μακρινός είναι να καταφέρω να αποσυρθώ κάποτε κάπου μακριά, ήσυχα και μοναχικά και να δω τα πάντα από μια διαφορετική οπτική γωνία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...