Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Πηνελόπη Πλάκα: «Τρέμουν τα πόδια μου όταν πηγαίνω σε live εκπομπές»

Η νεαρή ηθοποιός εξηγεί γιατί δεν έχει καθόλου πλάκα να βλέπει το όνομά της στα περιοδικά για τους λάθος λόγους, όπου λάθος λόγος είναι οτιδήποτε έχει να κάνει με την προσωπική και όχι με την επαγγελματική της ζωή, ενώ δηλώνει τρομοκρατημένη από τις επιθετικές και αδιάκριτες ερωτήσεις που έχει δεχτεί σε live εκπομπές


Η πιο πρόσφατη φωτογραφία της νεαρής ηθοποιού που άναψε φωτιές στο Διαδίκτυο ήταν αυτή από τη γυμνή φωτογράφησή της για το περιοδικό «Adore» με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Aids. Δεν ήταν βέβαια η μοναδική, αφού στην πρωτοβουλία του περιοδικού ανταποκρίθηκαν δεκάδες επώνυμοι που θέλησαν να δηλώσουν την υποστήριξή τους στον αγώνα κατά της μάστιγας του αιώνα, ωστόσο ήταν αυτή που έκανε τη μεγαλύτερη αίσθηση. 


«Δεν φανταζόμουν ότι η φωτογράφηση αυτή στο “Adore” θα δημιουργούσε τόσο ντόρο. Εχουν λάβει μέρος τόσο πολλά άτομα που εκτιμώ και θαυμάζω ώστε δεν μπορούσα να φανταστώ ότι κάποιοι θα έβρισκαν ευκαιρία να το κρίνουν αρνητικά. Στην αρχή δεν είχα καταλάβει τι είχε γίνει. Δεν αυτογκουγκλάρομαι ποτέ. Είναι κάτι που αποφεύγω από την πρώτη στιγμή της πορείας μου - μια συμβουλή της μαμάς μου που ακολουθώ πιστά. Από τη μια είναι εθιστικό και από την άλλη με αυτό τον τρόπο προστατεύεις και την ψυχολογία σου», μου λέει ενώ πίνουμε τσάι σε γνωστό καφέ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Τη ρωτάω πώς της φάνηκε η εμπειρία καθώς δεν είναι μοντέλο εσωρούχων αλλά μια πρωτοεμφανιζόμενη ηθοποιός, που έχει μάλιστα φοιτήσει τα έξι χρόνια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε εκκλησιαστικό σχολείο, το γνωστό στους Θεσσαλονικείς «Απόστολος Παύλος», στην Πυλαία. «Ντρεπόμουν πολύ κατά τη διάρκεια της φωτογράφησης», απαντά με ένα ντροπαλό χαμόγελο και συνεχίζει: «Ηξερα ωστόσο ότι το αποτέλεσμα θα ήταν ωραίο και όχι πρόστυχο. Πιο πολύ με είχε προβληματίσει η πρώτη φορά που έκανα ερωτική σκηνή για την τηλεόραση, που συνέπεσε με την πρώτη φορά που γύριζα μια σκηνή γενικώς! Θυμάμαι όταν με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν: “Το πρώτο γύρισμα θα γίνει στο "Α for Athens". Θα κάνουμε την ερωτική σκηνή”. Δεν έβγαινε η φωνή μου - με τίποτα».


Αξιόλογες συνεργασίες

Μόλις 22 ετών και η Πηνελόπη Πλάκα κουβαλά ήδη στις επαγγελματικές αποσκευές της συνεργασίες με αξιόλογα ονόματα του ελληνικού θεάτρου, αφού έχει συμμετάσχει στην κινηματογραφική ταινία του Νίκου Κούνδουρου «Το πλοίο», ενώ το όνομά της έχει γίνει γνωστό στο ευρύ κοινό μέσα από τη συμμετοχή της σε δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές όπως «Είναι στιγμές» του ΑΝΤ1 και «Με τα παντελόνια κάτω» του MEGA, που συνεχίζεται φέτος για δεύτερη χρονιά. Είναι αυθόρμητη, γεγονός που, όπως αποκαλύπτει, της έχει κοστίσει, γλυκιά, χαμογελαστή και αποφασισμένη να μην αποκαλύψει τίποτα για τα προσωπικά της. «Εννοείται πως από το γαϊτανάκι μιας σχέσης στα περιοδικά μπορεί να υπάρξει μέχρι και χωρισμός. Μου έχει τύχει να υπάρξει ρήξη σε σχέση μου», αποκαλύπτει και συνεχίζει: «Πολλά πράγματα που τα λες αυθόρμητα, χωρίς να τα φιλτράρεις, μπορεί να μεταφερθούν με λάθος τρόπο και να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις. Πλέον ξέρω ότι αν βγω με έναν απλό φίλο μου, θα γραφτεί ότι τα έχουμε. Οπότε έχω αρχίσει να προσέχω πολύ περισσότερο. Μου έχουν χρεώσει σχέσεις που δεν υπήρξαν ποτέ όχι μία και δύο φορές, αλλά περισσότερες. Και δεν είναι ότι είμαι μόνη μου. Εχω γονείς οι οποίοι βλέπουν και διαβάζουν όσα γράφονται, έχω φίλους, μπορεί να έχω κάποιον σύντροφο που να μην έχει σχέση με όλα αυτά... Και αυτό δημιουργεί προβλήματα. Φταίω κι εγώ που ασχολούνται, αλλά όταν είσαι στην αρχή δεν ξέρεις και κάνεις πράγματα από ενθουσιασμό και από χαρά. Με απασχολεί και το τι θα σκέφτεται ο μελλοντικός μου σύζυγος γι’ αυτά που νομίζει ότι έχουν συμβεί μέσα από τα περιοδικά. Είναι πολλά τα ψέματα», λέει και συμπληρώνει: «Το χειρότερο πράγμα που θυμάμαι, πάντως, ήταν ένα περιστατικό στο μετρό. Ημουν μέσα σε ένα βαγόνι και ήταν απέναντί μου ένα ζευγάρι - νέα παιδιά, στην ηλικία μου. Ελεγε το αγόρι στο κορίτσι: “Αυτή είναι η κοπέλα που παίζει στο "Είναι στιγμές". Ελεγε το κορίτσι: “Οχι, δεν είναι αυτή”, “όχι, είναι”, “όχι, δεν είναι”. Τελικά συμφωνούν ότι “δεν είναι”. Και όλα αυτά σε μια απόσταση που εγώ μπορούσα να τα ακούω, έτσι; Αμέσως μετά αρχίζουν να σχολιάζουν “την ηθοποιό”, σίγουροι ότι δεν ήμουν εγώ. Κι έλεγε το αγόρι στην κοπέλα: “Πώς αυτή η άγνωστη ηθοποιός πήρε πρωταγωνιστικό ρόλο;“ και “ποιος ξέρει τι έκανε” και άλλα τέτοια ωραία.

Αυτό πραγματικά με στενοχώρησε - το ότι δύο νέα άτομα ήταν τόσο κακοπροαίρετα. Με στενοχώρησε περισσότερο απ’ όσα γράφονται στα περιοδικά γιατί αυτό συνέβαινε εκεί μπροστά μου», λέει και παίρνει βαθιά ανάσα, για να συνεχίσει: «Το δεύτερο χειρότερό μου είναι οι live εκπομπές. Τρέμουν τα πόδια μου. Λέω “θα πω καμιά κοτσάνα, θα κωλώσω, δεν θα ξέρω τι να πω!”. Σκέψου ότι πολλές φορές προετοιμάζω τις δύσκολες ερωτήσεις από το σπίτι με τη μαμά μου - ξέρεις, τις προσωπικές. Σαν να είμαστε σε ταινία και πρέπει οι δικηγόροι να προετοιμάσουν τον μάρτυρα για τη δίκη. Της λέω πως θα προστατεύσω τη ζωή μου. Εκανα το λάθος μία φορά και θα το διορθώσω. Τα χάνω όμως όταν βρίσκομαι εκεί, δεν το ’χω. Ορισμένοι συνάδελφοι είναι γεννημένοι γι’ αυτό. Τέσσερα χρόνια τώρα που έχω μια επαφή με τον Τύπο δεν έχω προοδεύσει καθόλου! Πολλές φορές έχω έρθει σε δύσκολη θέση. Μου έχει συμβεί σε εκπομπή να επιμένουν τόσο πολύ για τα προσωπικά μου ώστε εκνευρίστηκα τόσο που φάνηκε στον αέρα. Επίσης, έχει τύχει να μη θέλω να πάω κάπου, επειδή σε προηγούμενη εκπομπή είχαν μιλήσει πολύ άσχημα για μένα, και να πρέπει να πάω. Καλώς ή κακώς, όμως, είναι κι αυτό μέρος της δουλειάς μας», διευκρινίζει και ανάβει τσιγάρο για να ξορκίσει το... κακό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...